9 AUGUST - tas med en nypa salt


Vem ringde dig senast? Min älskling Diana
Vem kysste dej senast?: Victor
Vem kramde dej senast?: Rebecca
Vad har du för bh på dig just nu? en rosa, svart vit.
Vad har du för trosor på dej just nu?: stringtrosor
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån?: Timmy - var ju därför jag frågade om du var vaken ?... Men kan du ses en stund idag i skärholmen. ska ändå dit och gymma ? <3
Vad brukar folk få för intryck av dig?: att jag är snäll, glad och posetiv
Har du någon gång klätt dig horigt?: Haha ja självklart
Har folk kallat dig slampa?: oh yeas
Har du kallat någon för slampa?: Sara är min slampa <3
Har du slagit någon riktig hårt?: bråk löser ingenting, så nope.
Använder du parfym?: när ja känner för de
Vlka slags killar faller du för ?: omtänksamma, snälla, snygga & BIFFIGA
Hemlighet om dig: jag kan vara jävligt barnslig
Vill du ut och festa nu? : haha oh ja ! fyller ju år för fan !
Vad är klockan? : 18.50
Vilken färg har din mobil?: ROOSA <3
Vad ska du göra nu?: sätta mig olch skita
Har du svårt att släppa andra dig tätt på livet?: hur menar du nu ?
Är du social?: lite för social ibland...
Känner du att du orkar en fråga till?: haha nej måste på toa fan...
Vad tänker du när du vaknar?: om det är skola ; ÅÅH låt mig sova förfaaan !
om de är lov; vad är klockan, äh kan sova några timmar till...
Kan du gå utan smink? självklart, har min inre skönhet ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0