1 December - HAHAHA CamCam då

HAHAHAHAH detta gjorde hela min morgon !
Hela dagen igår försökte jag förklara för CamCam hur farligt det är att ÄTA för mycket socker. tro mig när hon gör sitt te så blir de inte te, det är som om att hon äter socker helt enkelt.. så idag när jag tittar in lite smått på hennes blogg så ser jag det här, haha herregud sötnosen då...

" Imorgon plugget igen, de tar död på mig!! Men frågan är hur jag pallar med alla dagar. Joo jag dricker teee med ca sex socker bitar i + tee igen efter med lika mycket socker i. Vet kan låta sjukt för vissa men tro mig det funkar. Blir helt hype Hahaha inte sant Michelle? :D"


Sweetie ibland vill man bara äta upp diig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0