10 December - tierd

God kväll.
Hoppas ni har de bra för det har inte jag.
I morse var jag på möte på ungdomsmottagningen, sen när man kom tillbaka till skolan var de klassråd och jag var ordförande men jag vart bara irreterad och gick ut klassrummet med ett skrik som löd "Ni är så JÄVLA respektlösa i den här klassen" så smällde jag igen dörren efter mig. satt sedan och pratade med Camelia i en timme skönt ! Så var de SO prov som gick vell bra hoppas jag ! Lunch och sen var de bara att dra vidare till ungdomsmottagninen igen. Eftersom de ville prata med mig privat... Varför ska sånt här skit ALLTID hända mig ?
Efter att ha suttit på ungdomsmottagningen i 2 timmar så fick jag äntligen gå hem, gick ut med Chanel och somnade på soffan. har precis fått i mig lite mat nu men ska nog lägga mig och sova en stund till.
Min mamma är så jävla underbar ! Hon vet hur dåligt jag mår idag påggrund av vissa omständigheter så hon sa att hon skulle ta Chanel idag, men det behövs inte. Jag kan ta hand om min bebis själv, men tack ändå mamma du är verkligen bäst <3
Nu ska ja fortsätta att lida, hörs i morron antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0