10 November - 7* Min bästa vän

Min bästa vän... Hmm det var en svår sak att skriva om.
Jag har inte någon speciellt bästa vän, utan har många vänner som står mig väldigt nära och alla betyder exakt lika mycket ! jag är så glad över att jag hittat de äkta vännerna som alltid finns där för mig är evigt tacksam ! Men min bästa vän borde vell vara Rebecca då som jag känt sen 1an och vi är fortfarande tajta, eller ja vi har ju fortfarande kontakt och kommer aldrig släppa kontaken med henne ! Men de är samma sak med Terese, Sara, Mona, Camelia, Ilham, Maja, Tania osv... Har jätte många underbara kompisar ! Men Timmy är den jag alltid ringer är nånting hänt eller händer. Han kommer alltid med smarta råd och eftersom han är en kille så pratar vi vääldigt mycket om killsaker och sånt ! Jag har många vänner och är nöjd med alla mina vänner ! Älskar er <3
Michelle & Rebecca 2006
Michelle och Terese 2009
Michelle Jessica och Halima
Michelle och Maja
Mona och Michelle

Kommentarer
Postat av: rebecca

Kommer aldrig släppa taget om dig gumman! även fast vi inte ses lika ofta som förut så har vi varan<3

älskar dig<3

2010-12-10 @ 19:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0