11 December - HAHA från camcams blogg

Hahaha loggade in på CamCams blogg och sått att hon babblat om mig i hennes inlägg. Här får ni delarna där jag är med... njut...
"Ett liv utan er skulle kännas så tomt. Ni gör alla mina dagar o alla dagar med er är bara oförglömmliga. Mona, Heradi, Michelle, Ilham, Amina, Canny o Olivia."
Michelles kommentar; Aw sötnosen du är är för underbar !
"Satt o snackade me Michelle i en timma, svär Michelle är nog den mest skönaste människan jag nånsin träffat!!"
Michelles kommentar; Hahahaa (A) *blink*
"Därefter var det lunchdax o tror ni inte att kärleken mellan Heradi o Michelle showades up HAHAHA som varnligt ska de jiddra, ni gör mina dagar plusmeny BIguri o Ilham ♥"
Michelles kommentar; Jätte gulligt gumman, men de är dock INGEN kärlek mellan mig och heradi, snarare hat... Så i think you tolkade lite fel där sweetie !
"Kom hem o satte mig vi datan ett tag o ser att min älskade vän med no life lagt upp massor me bilder på mig i hennes blogg hahaha michelllleeeeee :D ."
Michelles kommentar; Ehm ja ? du var ju dagens vän ? daah... Herregud alltså.
Hahaha puss på dej möpp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0