12 December - time to run

Good morgon !!!
Vaknade på strålande humör idag !!!
Har dock en massa saker som ska hinnas med idag men det klarar jag nog.
Nu ska jag ut och springa med hunden, vi ska springa till en äng jag känner till där ska vi kasta boll så ska vi springa tillbaka, tror ni ja lyckas ? haha de tror inte jag. Men vafan måste få ut lite energi från denna sak ! Hon är HYPER idag. Sen när ja kommer tillbaka ska vi baka pepparkakor och lussebullar, gud så gott ! Så måste jag även hinna med att läsa min underbara bok som jag började läsa igår shit asså jag har blivit beroende utav den !!! Och så måste jag förbereda min muntliga presentation.
Haha shit omg, nej nu ska jag slänga på mig en jacka, mössa och vantar så ska vi se om jag lyckas få energin ut ur denna jycke ! Vi höres vell senare i think puss på er så länge !
Hahahaa neeej hon är inte så farlig som hon ser ut, alla hundar ser ut såhär när de leker !
Tänk på att min bebis är en valp också, så hon vet inte riktigt vad hon får bita på och vad hon INTE får bita på. Syftade nu på min hand, och Chanel om du ser de här så var de en fet pik till dig. Haha puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0