14 December - kärlek

Hellu lovers !
Sprang hem för att gå ut med min bäbis men ska alldelesstrax springa tillbaka till skolan.
Har redan hunnit med svenska redovisning muntligt och biologi prov, fifan vad grimt ! Båda gick skit bra och jag är jätte nöjd även fast läraren kräver mycket mer utav mig så är jag nöjd ! Min lärares dotter är även i skolan och hon är så jävla söt att ja bara vill äta upp henne haha !!
Det kommer hända rätt så mycket saker i bloggen. Ikväll kommer jag att lösenordsskydda den ! kommer välja ut de personer som får lösenordet, så så kommer det att bli. Men nu ska jag röra på arsel och skynda mig till skolan. Alltid lika jobbigt att lämna Chanel... <3
Hon sitter alltd vid dörren med huvudet på snedden och helt blanka ögon, min kärlek !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0