16 December - för mycket fritid

heej igen !
började 20 över 9 idag och slutade kvart över 10... Eller jag slutade inte egentligen. Ni vet min "kära" heradi ? eller dreamboy som ja brukar kalla honom även kallad doris. Vi började hålla på under lektionen som vi alltid gör, jag satt på bordet och petade på honom och de slutade med att han slog mig på knät så jag skrek och vi blev utslängda. Han och jag helt själva, nope de funkar inte. SÅ vi började tjaffsa och endast Mona och CamCam vet hur de slutar. Så jag klrade inte av att vara med honom till klockan 11 !! Så jag drog hem, vi skulle ändå sluta vid 11, och vi hade bara betygssnack och han hade redan snackat med mig så var ändå inge viktigt. Verkligen jätte mycket kärlek mellan mig och Dorisen eller ett ännu bättre smeknamn Analfödda bögen, japp de är han i ett nötskal.
Tjocka bärta gick hem för hon skulle till tandläkaren idag - micket tråkig.
Hårballen hann jag inte se, var hon ens i skolan idag ? haha !
När jag kom hem så sov jag till klockan 2 då Tess väkte mig. Mötte henne och Marcus i centrum och vi gick runt ett tag. Sen gick jag och tessan vidare, kollade lite och åt lite glass -  gott ! Kom sedan hem vid 3 tiden gick ut med Chanel och glodde på mina 2 program jag kollar på varenda jälva dag Top Model och Project Runway eller hur skiten nu stavas. Fredrik har bjudit över mig till honom ikväll på middag - HAHA keep dreaming ! Dock ska han få bjuda mig på fika på lördag för att han tjatat i evigheter... Har stått ut med sms hela dagen om att ja ska komma till hans jobb. Han är en jätte charmig kille men ingen för mig, fast vem vet ?
Denice kom även inatt så vi har suttit och övat våra vackra röster och hon visade någon knäpp dans  för mycket fritid kallas de ! Nu väntar jag på min mat... Har ju mina perioder där jag bara äter en sak nu äter jag endast zatsiki, haha jag är helt seriöst.. Åt de till frukost, lunch och nu till middag.. Mm så gott :P
Oj vilket långt inlägg, aja de är min dag hittills och den är inte slut än, mys !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0