16 December - GE ER

Fan vad irreterad jag blir !
Ni misstolkar allting, precis allting. Om jag lägger upp en bild på en killkompis så säger ni att jag är tillsammans med honom, om jag lägger upp ett "komma-ihåg-inlägg" så säger ni att ja knullar med honom, om jag skriver att ja ska fika med Fredrik, så är jag tydligen en slampa som ligger runt, om ja skriver om ett inlägg om 3 killkompisar så är jag tydligen en hora som håller på med massa killar ? snälla människor kom igen ! Jag är 15 år gammal, jag lever livet ! jag är en väldigt flörtig tjej det är jag men ni måste sluta misstolka saker här i bloggen ! Jag knullar absolut inte runt ! Om ni verkligen vill veta så har jag INTE haft sex med nån efter Kim. Jag känner att ja inte kan skriva allt jag vill här i bloggen för ni misstolkar bara saker, jag vill inte att ni ska se mig som en hora/slampa eller vad fan ni vill kalla det. Snälla läs de ja skriver försök inte läsa genom raderna hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0