16 December - godnatt

God kväll !
Hade så sjukt ont i tummen att jag satte mig ner och började gråta ? fick ingen kontakt med den och de gjorde så jävla ooont ! Men mamma gav mig nån tablett och nu känner jag inte nån känsel i tummen alls :P ? skumt. pratade nyss med Andreas Broman på msn ! ÅÅh shit vad länge sen de var ! tror de var ett års sen vi pratade, de var verkligen kul att kolla hur den pojken måår. kommer aldrig glömma när ja och rebecca drog till ljusterö och var med ante och mackan hela jävla natten - fyfan vad KUL vi hade ! Ante har lovat att bjuda dit oss i sommar också, hoppas hoppas hoppas att de blir lika lyckat som förra gången. När vi åkte cross hela natten, runt helt ljuserö, sov alla 4 i Antes säng, åkte fyrhjuling, åkte bil, drack lite smått, kollade film, och på dagen så träffade vi alla hans kompisar ! De var så sjukt jävla trevligt alltihopp bara Och sättet de behandlade varandra ååh vad ja saknar de :(.
Ska ut och kissa chanel nu sen lägger vi oss och sover, ska försöka få henna att sova i min säng nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0