16 December - mina pöjkar

Satt och kollade igenom facebook lite och hittade en bild på min 3 små pöjkar !
Hahaa herreguud vilka minnen jag får när jag ser en bild på er tre tillsammans. Fyfan vilken fail jag gjorde... Aja det var de värt ! Allting började ju med att ja var på g med Alexander och Marcus sammtidigt så visade de sig att de var bästa vänner, så vi blev jätte bra kompisar alla tre. Sen så började jag hålla på med en kille som hette Anders och han var tydligen er kompis med, haha ! Vilket jävla sammanträffande ellerhur ;)
Synd bara att Marcus flyttat till USA nu och Anders bara sattsar på fotbollen men han kommer ju med i alsvenskan nu efter nyår ! Och ja lilla Alexander har jag inte hört något av på jätte länge. Men fick verkligen upp en massa roliga bilder och en massa roliga konversationer i huvudet när jag såg den här bilden !
UNDERBART !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0