17 December - me like

Har precis fått i mig 2 feta glas med te så mår lite bättre.
Ska packa lite nu det är nämligen simning idag sen efter siminingen måste jag hem snabbt och kissa Chanel så vid 4-5 tiden kommer Niklas och hämtar mig. Skulle ju träffat honom igår men ingen av oss sa nånting så vid 21 tiden tjatade han om att han skulle hämta mig men de fick bli idag istället. Är så glad för hans skull att han klarade körkortet ! Minns att jag var med honom den dagen han skulle skriva de, sen efter de har vi inte pratat så mycket, eller jo små tjaffsat lite. Men de gör vi alltid när vi har nån annan på sidan om HAHA ! Jag och Niklas är INTE tillsammans och inte på g eller vad ni kallar de. Endast kompisar. Aja nu ska ja sluta snacka om honom, ja just fan i morron är de lördag ! Då ska man ju träffa Fredrik ! Haha ni måste bara se en bild på honom ;)
AAAh vilken tuur att man har så snygga "killkompisar" ;)
Där har vi Fredrik
Och här har vi Niklas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0