18 December - igår & lite idag

God morgon allihoppa !
Mår mycket mycket bättre idag (förutom min förskyldning då).
Tänkte berätta lite om gårdagen !!
Allting i skolan gick jätte bra och ja är så jävla stolt över mig själv ! Efter skolan gick vi ner till simhallen så var det simning. Vi var bara 6 st som simmade, 3 tjejer 3 killar. Var heelt slut efter simningen så jag och Mona bubblade i bubbelbadet en lång stund sen satt vi i bastun och tog de lungt. När ja kom hem var jag ute med Chanel och gosade lite med henne. Niklas ringde mig vid 5 tiden och sa att han var på väg hit så jag tog på mig jackan och sprang ner till honom. Så åkte vi hem till honom (långt - eller inte). När vi kom dit så satt vi mest och pratade en låång stund vi hade mycket att prata om. Han skulle ut så medans han duschade spelade jag lite musik på hans spotify. Så fick jag välja kläder åt honom, har man bra smak så har man ? Eftersom Niklas är seg som en tjej så stod jag och pratade med hans underbara pappa haha riktigt skön snubbe. Så kom Niklas killkompisar och hämtade honom, de erbjöd sig att köra mig men ja tacka nej, så fick en puss på pannan och en kram av Niklas. Sen tog jag bussen hem 2 stationer.... Eller så kunde jag gått de skulle bara tagit 10 minuter. När jag kom hem var jag alldeles ensam hemma vilket jag ibland hatar (plus en massa andra grejer) så deppade lite men Philip fick mig på bättre humör. Senare emot kvällen mötte jag Diana, Gabbi, nån kille och nån tjej och gick lite. Sen träffade jag på Heradi och gick hem. Sov som en stock till klockan 6 i morse, gick ut, gick hem, somna, vaknade nu. Haha !
Idag ska mamma köpa thai till mig så ska vi på bio sen, så får fika med Fredrik i morgon :) Men jag tror inte de är någon fara för honom för han var tydligen ute och festade igår och försökte dra med mig, haha ! Nej nu ska jag gosa lite med Chanel och internetshoppa lite tänkte jag ! Hare bra pöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0