19 December - still sick

Good morgon allesammans !!
Jag mår lite bättre idag så det är ju skönt, har verkligen åkt på årets förskylning, inte mysigt. Igår bjöd jag ju min mamma på bio, vi kollade på Saw 3d som var jätte bra faktiskt men vi var tvugna att handla alvedon till mig för att ja mådde så dåligt (A) *BLINK*.
I morse gick ja bara ut med chanel så hon fick kissa sen gick mamma på lång prommenad med henne, aaah man kanske ska vara sjuk lite oftare ;) ? Just nu ligger jag i soffan med mitt rosa täcke och kollar på en massa filmer, jätte mysigt och skönt faktiskt. Försöker få tag i Fredrik men han tränar just nu... måste veta om ja ska träffa honom eller inte idag, han vet ju att jag är sjuk så han får göra de på egen risk.
nej nu ska jag kolla runt lite innan ja sätter på nästa film. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0