20 December - HAHHA SJUKT

Hellu lovers !
Har äntligen fått monstret att sova lite nu !
Mötte ju som sagt upp timmy så gick vi runt lite i centrum han köpte julklappar till sin tjej aaw !
Så gick vi ut med Chanel lite så hon fick kissa och så, sen när mamma kom hem så hade hon köpt julklappar till Chanel så tog ja fram dem och la dem på bordet då skrek hon "MEN GÖM DEM CHANEL KAN JU SEE" hahah maammiie ! <3
Nu ligger jag och kollar runt lite men tänkte vila en stund och läsa lite i boken. I morgon får man alla slut betyg. Haha jo ni ska få veta en rolig sak.. Det är någon random kille på msn som skriver till mig varje minut. Så han sa att han skulle skicka en bild på sig, fine tänkte jag gör de du liksom. Hahaha vad tror ni han skickade på ? HAHAH ! Fyfaan vad jag började garva... Den var inte speciellt snygg heller, hela ollonet var typ lila. Och när han frågade hur den såg ut fick han till svar "haha jadu... lite oväntat. Synd att du har ett lila huvud" HAHAHHA ! Skrattade så mycket att ja började gråta och han håller fortfarande på och skriver "vadå vill du inte ha den, snälla svara, var den inge bra" HAHAH åh herregud... Desperat liten pöjke ! Fattar ni vilka sjuka människor de finns ? Och när jag frågade vad han gjorde så svarade han "sitter och runkar i cam du då snyggingen" hahahhahah !! Usch vad äcklad man blir ! Nej nu ska ja fan fortsätta att leva livet Hhahahah ! ni får garvaa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-20 @ 22:23:47
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jadu... I år har jag lagt ner över 1000 kr per present. det är väldigt olika, sen beror de ju på vem de är till !

2010-12-20 @ 23:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0