20 December - timmy time !

Timmy ringde nyss och är på väg hit, har så myycket att berätta för honom !
Vi ska tydligen handla massa julklappar - haha upps, hoppas han inte misstolkade mitt sms idag !
hahah jag håller på med ett projekt här och hitills går de jävligt bra, om allt går som de ska så ska ja ta ett kort och visa er sen, haha ni kommer dö av garv precis som ja kommer göra, om allt går som de ska vill säga !
ÅÅh vill så gärna berätta för er men ni kommer ju ja.. Tycka ja är helt sjuk :P ni får se bild sen HAHA !
ååh timmy !! Var evigheter sen ja träffade honom ju, kommer verkligen kasta mig på honom ! Det är verkligen en vän som ALLTID finns där för mig ! Nej nu ska jag göra mig i ordning pöss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0