22 December - *8 ett ögonblick

Guud vilken svår !
Jag har många ögonblick, får vell dra några helt enkelt....
Det ena var den dagen då jag åkte hem till Kim kom in i hans rum och såg att de var ljus överallt och rosor på sängen 5 röda och en rosa. i det ögonblicket blev jag verkligen rörd... Haha och hur gulligt är de inte att ta med en rosa bara för att jag älskar den färgen ?
ett annat ögonblick var när jag hade skadat tummen och kim kom och hämtade mig i västerhaninge.. Det första jag gjorde var att ringa Kim, han åkte direkt från sin träning och hämtade mig. Han körde mig hela vägen hem och sedan till akuten. När vi satt på akuten och jag lutade mig emot dig... Du har gjort så mycket för mig, saker som är oförglömliga ! Kommer aldrig kunna säga ett dumt ord om dig du är verkligen underbar på alla sätt och vis.
Ett annat ögonblick var när mamma sa att vi skulle köpa hund, jag vart så glad att jag började gråta mitt under en lektion.
Jag har jätte många ögonblick som är helt underbara ! Skulle kunna ta upp hur många som helst... men de 3 får faktiskt ta och duga denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0