22 December - en seg michelle

God morgon *gäsp*
Jag är så himla seg idag ! brukar vakna vid 5-7 nånstans och gå ut med Chanel eller ja hon brukar väcka mig. Men mamma hade kissat henne i morse sen hade Chanel gått och lagt sig i sin säng och sovit till halv 10 ! Så jag har ju sovit som en stock hela natten. Såg för en stund sen att ja fått ett sms av Richard som löd "förlåt för att jag ringde och väckte dig". Herregud minns inte ens att han har ringt ? Undrar vad jag har sagt i telefonen då liksom...
har precis varit ute med Chanel och ätit lite frukost nu, stackarn fick nästan 3 timmar försenad frukost ! Så tänkte faktiskt lägga mig och sova en stund till eller nått i den stilen. *gäsp*
Men loade att hålla Fredrik social via facebook eftersom han jobbar... åh hur fan orkar han ?
ååh vad ja är seeg idag... sängen är min enda vän idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0