23 December - min dag idag

hej allihoppa !
Gud vilken dag alltså är så himla slut men dagen är inte slut än !
Gick upp tidigt och gjorde mig i ordning för att åka till farmor, men allting slutade i kaos för jag hittade inte mitt sl kort och slängde ALLA min kläder runt om kring mig (så mitt rum ser kaoatiskt ut nu). Men kom iväg och ja de gick ju bra att åka tunnelbana med Chanel men ja såg att hon mådde illa så ja fick panik och började må illa själv. när vi kom fram till farmor var allting bra, hon kom jätte bra överens med farmor feta katt, så vi åt mat allihoppa så lekte jag på gården med Chanel. Så kom deras städerska och städade där, micket bra. Så vid halv 6 tiden körde de hem mig, så fick Chanel mat. Fick uttligare 3 presenter utav min underbara farmor ! När jag kom hem så sprang jag över till en kompis och pratade lite men var tvungen att springa hem igen för mamma behöve barnvakt. Men när mamma kom hem sprang ja över dit igen. Allting slutade i kaos och ja gick därifrån skit irreterad. Sen när ja kom hem var Lisbeth här med 8 kassar julklappar. 2 utav dem var till mig... åherregud vad ja kommer få julklappar i år !
Nu ligger jag hemma och tar det lungt. Har precis trykt i mig lite mat så de känns gött.
Ska möta upp Diana lite senare och även försöka hinna med att möta Camme som hade nått lurt på gång. Hoppas hon inte köpt någon present då får jag panik. Aja i värsta fall får de ju bli nyårspresent till henne då.
chanel är helt död, hon ligger som en död fisk på golvet, hahaha ! råkade trampa på henne när ja skulle på toa, hon reagerade inte ens, ovanligt. hon som alltid brukar vilja följa med mig på toa !(misstolka det INTE) haha puss på er så länge, ska unna mig min B&J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0