26 December - riktigt lyckat !

Good morgon !
Allting löste sig igår, lillesyrran åkte in till akuten och kom hem vid 1 tiden och var helt bäng i huvudet HAHA ! Hon hade fått massa morfin och zitodon, hahah fyfan vad rolig hon var ! Hon snackade om någon nyckelpiga med tofflor ? och rosa hello kitty klister ? jadu... Så hade hon fått en julklapp på sjukhuset, hello kitty memory nice !
Somnade efter att ha myst lite med vovven. Så idag när ja vaknade ringde jag och fixade min telefon men idioterna hade strulat till det rejält så jag har issas nummer nu istället för mitt nya ? och aah kaos helt enkelt. men vi ska ner och fixa de i centrum nu och även passa på att shoppa lite till min nya telefon.. hmm har ni listat ut än vilken telefon de är ?
Fick även morgonrock, underkläder, alla torey Haydens böcker, bok om alla hundraser, iPhone, aPad, massor av kläder, strumpor, sims spel, present kort på "designa din egna almanacka"(mer om de sen), massor av smycken, en handduk med mitt namn på, pengar på sparkonotot och en andra massa saker minns tyvär inte allting !
Jo som sagt fick ju en aPad eller ja fick och fick, diskuterade de innan jul och ja fick välja en aPad eller en ny bärbar. Eftersom jag inte har någon nytta av en aPad och så, så valde jag en ny bärbar istället, då har jag två en ja kan ha i skolan och en ja kan ha hemma. Får även en stor LCD tv som ja ska ha i mitt nya rum, så ja kan koppla in min bärbara i den och kolla filmer och sånt. Micket bra !
Chanel fick ett nytt halsband, typ 20 grisöron, 30 st ben, godisburk, en ny pläd som hon kan ha i vardagsrummet.
Jag har haft en toppen jul och fått precis allting jag behövt !
Nu ska jag slänga på mig mjukiskläder och små shoppa lite i centrum, ååh så kul ! nu ska man handla massa nya skal till telefonen ;) Puss på er så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0