28 December - min dag

God kväll lovers !
Tänkte berätta lite om dagen så snäll som jag är.
Tog en dusch en Låång dusch sen prommenerade jag hela vägen hem till niklas (inte för att de är långt men ändå). När jag kom dit så öppnade han dörren i kalsonger haha fan vad pinsam han är.... Vi satt inne på hans rum och spelade lite dator och kollade på en paranoid av Beck fyfan vad klockrent. Sen så satt jag i hans knä så drev vi med en massa tjejer på msn HAHA vissa människor är så blåsta.
Michelle; men vet tjejerna att du bara träffar dem för att knulla ?
Niklas; haha nej klart de inte vet ! Men man knullar dem sen så om de vill ha seriöst så bryter man upp kontakten !
Michelle; haha du är sjuk! men hur gick de med tjejen du hade ett seriöst förhållande med ?
Niklas; hon trötttnade efter att ja var otrogen mot 3 av hennes tjejkompisar..
Michelle; HAHA asså Niklas vad fan ska man gööra med dig ?
Sen körde hans pappa hem mig men vi stannade på donken först för Nille skulle ha frukost.
Niklas pappa; idag är de att hjärndödabarns dag idag
Michelle; ahaa är de Niklas dag
Niklas pappa; haha ja precis
Niklas; käften på er.
Hahahahahaa i morron ska jag ut på kvälls prommenad med Gabbi och hennes vovvie samt Chanel. Niklas åker på kryssning imorgon så har ingen att terra fan... Men ska attakera honom med pussar sen när han kommer tillbaka aw vad jag är snäll ibland. (NEJ vi är inte tillsammans och inte på g bara hmm vet faktiskt inte...)
Uppsi ! Ska möta Rebecca alldelesstrax så ska springa och klä på mig tänkte jag ! Ska ladda in lite bilder sen, ta med kameran ut ? Puss på er mina underbara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0