29 December - behöver lite tips nu allesammans

God morgon allesammans !
Var ute på en lång prommenad med Rebecca igår vilket var jävligt skönt, dock slutade det med att Chanel välte omkull mig och attakerade mig med pussar, så fick hon ryck och hoppade över mig. Haha bäbisen ! När ja kom hem var ja helt slut så satt vid datan en liten stund och pratade med Stefan skulle ju träffat honom igår men ingen av oss hade tid, men han ville att ja skulle komma och sova hos honom sen på kvällen, eller mitt i natten rättare sagt men hade ingen energi för de. Så gick och la mig i stället i min säng, med min bäbis !
Hade än jävligt skön sovmorgon i morse också så nu sitter jag och pratar med Fredrik på msn, dock är han på lunch nu. Vi diskuterar något riktigt viktigt och så går han iväg på lunch SUCK för killar. Aja den sura biten på kakan får han smaka på när han kommer tillbaka.
Måste kolla runt lite på ideer nu till fotograferingen på måndag/tisdag man kanske ska köra med ett tema eller någonting ? vore colt. Jag vill ha någonting annorlunda någonting som sticker ut. Om ni har några ideér är de bara att hojta till !  Jag funderar nog på svartvit...
Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0