30 December - duktig flicka

Hej igen !!!
Har vart ute med Chanel i morgonrock och ballerina skor.. Endast morgonrock... hade inga underkläder eller nått hahah ! Är man ny duschad så vad fan ska man göra ? Har även tvättat 2 maskiner med svart till mig, haha jag har så jävla mycket kläder att det inte är sant. Packade ner kläder i en stoor kartong och den gick knappt att stänga, ändå är mina lådor fortfarande fulla. Har ju som sagt en stor dubbelgarderob med kläder, och sammanlagt 10 lådor med bara kläder, myys ! Sen ligger de jju alltid kläder i min tvättkorg.. Ändå så har man aldrig nått att ha på sig, jani livet är hårt.
Nu ska jag försöka äta någonting har fortfarande inte fått i mig någon frukost. Jag har blivit så himla dålig på att äta så att de inte är sant ! Vissa dagar svääller jag hela dagen andra dagar får ja inte i mig nånting, nej skärpning på de ! Ska ta en smörgås nu i think, puss på er så länge.
Aw en liiten michelle so sweet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0