4 December - fotton

Godkväll allesammans !!
Jag mår bara bra är helt slut bara, det kräver verkligen enormt mycket tid och energi att ha en egen hund. Ni vet jag får göra precis allting själv, gå ut med henne 6 gånger (2 långprommenader dvs 1-3 timmar) Leka med henne, ge henne mat, gosa med henne ja ni vet allt sånt där. Det är verkligen som att ha en egen dotter (tror jag i alla fall). Just nu ligger hon fint i hennes säng bredvid min och leker lite med sig själv samt nosar på damsugaren som mamma damsuger med. Haha min bäbis ! Jag gick upp halv åtta i morse och gick ut med henne. Sen har vi åkt runt lite överallt och shoppat en massor till henne, vi handlade över 1000 kr på grejer till henne idag. Men det är hon värd ! Nu har vi köpt det mästa och jag är jätte nöjd, bara några saker som fattas nu. men de får hon önska sig i julklapp. En sak som är väldigt posetivt med henne är att hon är jätte lärt lärd !! Aja nog pratat om min älskling !
har precis ätit lite thai mat här hemma och tänkte sätta igång och fixa mitt mys till ikväll. Det blir nämligen dipp med chips och grönsaker. Sen ska ja ta en sista prommenad med Chanel och efter de ska hon badas ! Trust me det behövs verkligen. Nej nu ska jag gosa lite med bebisen som kom inspringandes i rummet här, lika lycklig som alltid - skönt <3

Rosa bajspåsar (såklart?) flexibelkoppel, klotång, borste & microfilt (tar bort de blöta)

Hund shampo rosa halsband & ett snyggt koppel

hundben & grisöron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0