5 December - fuck off

Jag är så jävla irreterad just nu !
Jag är så trött på personer som skrattar åt en hela tiden, fattar ni inte ? Bara för att jag står där och inte brister ut i tårar så betyder de inte att jag inte tar åt mig ! Ni är så jävla grymma på att sänka en människa, få en att känna sig värdelös. Det är precis så ni håller på hela jävla tiden. när man väl säger ifrån skrattar ni ännu mer, är jag något jävla skämt för er eller ? vem ger er rätten att slänga skit på mig hela tiden, bara för att jag är svensk ? för de är ju precis en av sakerna ni brukar skämta om. Hur värdelös jag är som är svensk, hur dåligt sverige är osv. men vad fan VAD GÖR NI HÄR DÅ ? stick här ifrån då om Sverige är ett sånt jävla dåligt piss land som ni beskriver det ! Om ert land är så jävla mycket bättre så sitt inte här som några jävla gnällspikar och klaga !
ÅÅH jag är så jävla fucking irreterad !
JAG ÄR INGET SKÄMT ! JAG TAR ÅT MIG MEN JAG VISAR DET INTE ! MEN JAG ÄR TRÖÖÖTT PÅ ATT VARA DEN STARKA TJEJEN !
Och att ni slänger skit och säger hur äcklig jag är för att jag skaffat hund eller hur äcklig eller ful min hund är ? den personen som säger en enda dum sak om min hund kommer få min fot i röven, är så jävla trött på er fatta det ! Den här hunden är mitt allt, den betyder verkligen allting för mig, om ni har nån minsta lilla respekt för mig så acceptera det och håll bara käften ! Hunden har för fan inte gjort ert ett jävla piss...
Jävla idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0