5 December - Lyckligt lottad

God morgon !
Har varit vaken ett tag men all tid med Chanel är guldvärt så det spelar ingen roll !!
Hon väckte mig 12 i natt och hade någonting i munnen så kollar jag och då sitter de fast dumle papper i gommen på henne, så de var bara att försöka få bort de och sen få henne att dricka lite. Efter de var de ju bara att gå ut med henne. Så ut på en prommenad ! Hon både kissade och bajsade så vi gick hem och la oss efter det. men hon hade tydligen väckt mamma nu så mamma gick ut och kissa henne sen fick hon frukost då passade jag och mami på att äta också. Nu ligger hon här bredvid mig i sin säng och leker med nån leksak.
Idag blir de kloklippning och borstning på hög nivå !!
Haha puss på er allesammans, förlåt om min blogg bara handlar om henne hela tiden men hon är ju en del av min vardag och allt jag gör, gör jag med henne nu ! Mitt liv är inte intressant längre, jag mår jätte bra jag är jätte glad, just för att jag fått de jag alltid önskat mig - min chanel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0