6 December - 3*Mina föräldrar

Min mamma har namnet Aicha Sarah Andrée och är verkligen världens bästa mamma ! Visst alla har sina stunder där man bråkar då och då men hon är verkligen speciell. Vi kommer jätte bra överens och har inte alls samma relation som de flesta. Jag är en väldigt skötsam tjej och det uppskattar hon väldigt mycket. Jag och mamma är shopping beroende och handlar en himla massa saker, mest på internet. Jani vad ska ja mer berätta... Ehm.. mamma är väldigt ung och väldigt förstående men vi pratar inte om killar eller sånt vi har en helt annan relation ! nej men min mamma har alltid ställt upp för mig, hon har alltid varit den som funnits där för mig. Det har liksom alltid varit hon och jag, jag och hon ! Här är min underbara mammie i alla fall !

Kanske inte bästa bilden men den får duga !
Min pappa och jag har precis börjat få bra kontakt igen efter ett rätt så stort uppehåll! Vad som än har hänt, hur mycket som jag än behövt gå igenom så kommer jag alltid att älska min Pappa. Han ser rätt så farlig ut men är gosig som en nallebjörn så ja. Han är rätt så lång, eller ja han är ju nästan 2 meter.

Jätte dålig bild på oss men den får duga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0