6 December - lite frågor

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Michelle Andrée

Smeknamn: jadu.. de beror på vem de är ?
Låt som när du är ledsen sörjer till? Through the glass

Beroende av? kärlek

Vad behöver du mest just nu? sömn

Vad tror folk om dig? vissa tror att jag är en dryg satmara andra tror att jag är för snäll.

Stämmer det? Jag är däremellan

Vad får du oftast komplimanger för? mitt utseende och min hy.

Vad säger du för att imponera på någon? jag är bara mig själv

Hur imponerar man på dig? Man har humor och är omtänksam.

Brukar du skratta för dig själv? Haha jo lite för ofta.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Nä en fitt unge som håller på bara, tack för att du finns <3

Var bor du? Söder om Stockholm in the ghetto

Trivs du där? de funkar vell, men flyttar snart

Äger du några converse? jo tyvär
Sprit, cider, vin eller öl? Cider självklart !!

Vad har du för mobil? en rosa samsung

Nästa mål i ditt liv? vet faktiskt inte än !

Hur svarar du i mobilen? om ja ser vem de är som ringer säger jag alltid "Heeej" annars säger jag "Michelle"

Vem ringde du senast? Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Ja men vad bra då ! 
Antal timmar sömn inatt? 4 kanske

Sov du ensam? Nope =)

Brukar du komma i tid? Ytterst sällan

När mår du bra? När de går som jag vill

När blev du fotad senast? igår

Hur känner du dig nu? SEG

Vanligaste färg på dina kläder? Rosa (A)

Vad tycker du om fötter? inte så att jag går runt och tänker på hur mina fötter är ?

Vad saknar du? honom.

Favorit dryck på morgonen? God Morgon Juice

När brukar du oftast gå och lägga dig? Det beror på vad jag gjort under dagen

Är du blyg? i början

Sysslar du med någon idrott? ridning

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, eller kanske inte kärlek men fäste

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Ligga med en tjej 

Är du nöjd med ditt liv? Ja

Vad är det värsta du vet? Lögner & svek

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? olika

Vad längtar du till? Jullovet

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja ♥

Vad är det finaste du fått? Coco Chanel <3

Om fem månader? Är det en månad kvar tills sommarlovet 

Om ett år? Är det 5 december igen

Du samlar på? lycka

Vem ringer du när du är ledsen? Timmy eller Elin

Har du strumpor på dig nu? Ja haha

Är det okej att gråta? Absolut

När grät du senast? i onsdags - av lycka !

Bär du glasögon eller linser? nope

Har du piercing? yes

Vill du gifta dig? Ja

Vill du ha barn? ja

Är du bra på att laga mat? Om jag orkar

Är du flygrädd? ja

Hur vig är du? sådär

Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry

Tror du på ett liv efter döden? Hoppas

Bor dina föräldrar tillsammans? Nej

Vilken ögonfärg har du: Gröna

Röker du? Skulle aldrig göra

Hur ofta tränar/motionerar du: varje dag 6 gånger om dagen

Vad är det viktigaste i livet? Att ha kul & njuta av den lilla tid man har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0