6 December - lyyyycka

Good efter middag !
Ligger i soffan just nu och tar de sådär allmänt lungt ! är helt slut, är verkligen heelt slut i hela kroppen har varit vaken sen klockan 4a ungefär.
Mamma kom till skolan idag med Chanel ååh vad glaad hon blev när hon såg mig ! sen när jag skulle gå började hon gnälla jätte mycket och hade tydligen gnällt hela vägen hem och ville vända =( aw min pluttis ! När jag är hemma så följer hon efter mig överallt. Det finns nog ingenting som gör mig så lycklig som hon gör, bara att titta på henne får mig att få tårar i ögonen ! jag är så jävla lycklig hon är de bästa som har hänt mig !
men nu börjar hon bli irreterad på mig... Hennes mat är nämligen 6 minuter försenad oj då stackars plutten då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0