8 December - min kära vän Mona

Mona tyckte att jag bloggade för lite om henne och ja, men som jag brukar säga en bild säger mer än tusen ord. Här får ni massa bilder på henne (ja ni får dö av garv) Hmm... vem ska vi ta nästa gång ;) ??
Såhär ser mona ut när hon är koncentrerad
Såhär ser hon ut när hon ska börja skratta eller säga nått busigt...
Här ska mona leka modell....
såhär ser mona ut när hon leker oskyldig
såhär ser mona ut när hon ska tigga lite pengar från Fanta bolaget för att hon gjort en sådan "fin" reklam för dem.
Såhär hungrig är mona på dagarna, kolla bara vad koncentrerad hon är på att ingen ska sno hennes mat..

Kommentarer
Postat av: MONA

hääääääst! -.-

jag har fan inte sagt att du bloggar för lite om mig!

HAHAHA love u

2010-12-08 @ 17:59:07
Postat av: the princess

HHAHHA men efter att du tog illa vid ett inlägg så kände jag att du behövde ett eget mongo inlägg, lika mongo som dig <3

2010-12-08 @ 18:03:30
Postat av: MONA

hahahahahaahahhahahahah men jag tog åt mig lite grann för jag älskar och skämta m dig juu :$

puss på dig feeeet-ääärslää

2010-12-08 @ 18:29:18
Postat av: Ilham brown

nästa gång är det jag bye :D

2010-12-09 @ 19:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0