9 November - 6* Min dag

Jag mår mycket bättre idag !
Är så tacksam över mina underbara vänner som alltid finns där för mig, tack ni är guldvärda <3
Idag så hade jag ett jätte viktig prov första lektionen ååh jag är så nervös !!! Allting handlar om just de lilla provet nu... Men pluggade hela jävla natten igår så ja måste klarat de. Efter de så hade vi lektion som vanligt men både jag och Tania somnade...  Lektionen var 2 timmar men tania väckte mig i slutet och sa att vi slutat, upps !
Så var de idrott spelade badminton med Maja och så strippade vi lite eftersom vi hade andra gympasalen helt själva, ooh <3 Så var de äcklig mat och efter de så hade vi lite engelska och sen så var de simning. Men sprang hem och rastade hunden sen ner till simhallen och göra sig i ordning. Fyfan vad skönt det var att simma ! vart 6 börst och 2 rygg. Men körde några snabba bröst på andra sidan också, underbart ! Så vart det lite livräddning och lite bus med killarna i omklädningsrummet. Det kan misstolkas och trust me, de ska nog misstolkas HAHA ! Mötte tess & Tobbe i centrum för en fika och lite snack. Sen gick jag hem med julmust och massa godis. Så kom mammie med chips och våfflor ååh där försvann min träning från idag -.-
Haha chanel ligger och kollar på tv just nu, min sötnos ! ska lägga in en massa bilder på henne sen också :) Men nu får ni ha de så bra för jag måste plugga, prov i morron igen och möte på morgonen så missar lite av skolan YES. haha puss på er underbara sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0