28 Februari - god eftermiddag !

God eftermiddag allesammans.
I morgon kommer deisgnen förhoppningsvis upp !
Ska försöka springa hem till Timmy nån da under lovet så ska han visa mej lite saker =)
Sov till åtta idag, gick ut med hunden åt frukost, somnade om och vaknade två-tre, me like <3
Sover så himmla mycket när jag är sjuk, hoppas att svullnaden sjunker så att ja kan hitta på en massa roliga saker istället för att ligga hemma och ruttna, tråkigt ju. Jag har faktiskt ganska många planer under lovet !
Ska försöka träffa min Sara som jag saknat så enormt, skit länge sen ja träffade min barbie !
Ska ta en fika på Tereses jobbar ställe också, hon jobbar ju på flottsbro.
Kommer skriva ett inlägg snart när ja känner för det. Det handlar ganska mycket om känslor, jag får se om ja ska skriva ut det eller inte. kanske ska passa på nu när inte så många vet om att denna blogg finns.
Well, nu ska jag surfa runt lite och kolla om ja kanske ska jobba lite under lovet, HOPPAS <3
hahah, hittade JÄTTE gamla bilder, här är ja vell 9 eller 10 :)
AW, visst var jag gullig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0