1 Juli - pluttinuttit

hej solstrålar !
Låg och pratade med Sara i telefon igår hon tyckte att ja gjorde för aggresiva inlägg haha så här kommer ett sånt där pluttinuttigt inlägg de gillar ni väll :) ?? Måste bara säga att jag och sara har så grymma minnen tillsammans, minnen som jag aldrig kommer att glömma som tex när vi åkte till åkerberga mitt i natten, när jag åkte fyrhjuling på en groda och jag hade så mkt skuldkänslor, när vi satt hos mig och kollade film hela natten, när vi sov hos lucia och ja bråkade med sebbe haha, när vi satt i cam och sög på kondomer och asgarvade. eller när jag lektde kille, när vi sov hos dig toppless i din säng och då ja knuffa ner dig och du stod där helt bar HAHA, och när ja flög in i din vita byrå. Ah vi har sjuka minnen, som SMC tex ;)
I morron kommer i allafall Victor hem men kan skulle vara upptagen hela helgen så vi kommer ses nästa vecka.
Igår kom Terese hem från Skara sommarland.
Idag åker Diana till dalarna.
haha herregud vad alla åker och kommer tillbaka :P
Idag tänkte jag ta och träffa en tjej som älskar att äta bajs :)
HAHHA nej nu blir detta ett för oseriöst inlägg.
Men nu måste ja äta frukosst för de kurrar i min mage, ska kolla på sex and the city som jag laddade ner igår också jag har redan sett den men liksom vill se den igen, de går ju att ladda ner tvåan nu, så ska göra det med :) Men nej nu kurrar magen så vi hörs vell senare idag, kiss and hugs <3
16 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0