13 Juli - höhö

Godmorron, ska man ha kvar bloggen eller lösenords skydda den...
I söndags var jag, tess, sara, leo & tobbe hos tobbe hela kvällen, vi åt pizza (vi tjejer åt sallad) sen så satt killarna och kollade på VM medans jag och Sara satt och rökte vattenpipa på balkongen. Snacka om att man blev yr ihuvudet efter att ha rökt 5 kol. Sen vid 12 tiden gick vi ner och badade haha jag och sara badade halft näck. först toppless sen satte vi på oss topparna och badade utan trosor. men nör vi skulle gå upp satte vi på oss igen. Vi fick ett ragg från balkongen också, han bodde snett under tobbe.
Igår föllde sara med mig hem för att hämta ett par örhängen, så åt jag och så mötte jag upp Mona så gick vi ner till sätra badet och satt där en timme och pratade om allt möjligt. Fick självklart "ragg" där med.
När ja var hemma åt jag en soppa och somnade jag, så sov vid 22.00 alltså är jag vaken nu !
Men de är jävligt skönt ändå att vara vaken såhär pass. NU är det bara 3 dagar innan ja åker till Cypern.
Och nu orkar jag inte blogga mera.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0