14 Juli - så jävla nervös

Usch usch usch...
Sitter och darrar i hela kroppen.
För er som inte visste de så är jag sjukt flygrädd. Eller nä jag är inte rädd för att vi ska krascha, utan jag är rädd för att jag ska spy. Japp, de är min största fobi. Spya. Får panik när någon spyr eller när jag spyr, när ja var magsjuk mådde ja så dåligt över att jag spytt så jag satt i ett hörn i en timma och bara grät och skakade i hela kroppen. Så dåligt mår jag när jag spyr. eller om nån säger att den mår illa så får ja panik och kan inte sitta still, vill inte vara nära personen eller nått sånt. om ja ser nån spy får ja svimanfall. Usch de är verkligen det värsta jag vet.
Men tillbaka till flygplanet. När jag var 8a år flög jag 8a timmar i ett flyg och vi mellan landade 2 gånger. jag var magsjuk på flygplanet. Så började min rädlsa för flyg och spya.
Varje gång jag flyger flygplan så äter jag ingenting på ett dygn. Eller när ja skulle resa själv till Frankrike satt jag inne på toaletten och sov med huvudet i handfatet i 3 timmar... säger ju att jag har skräck för flygplan och spya ! Iallafall de är inga problem för mig tänkte jag men nu har ja ju kommit på att ja går ju på mina tabletter för infektionen i magen. Man måste äta när man tar tabletterna... Ska ju ta vid frukost, lunch & vid middag. Idag tog jag min med frukost sen tog ja bara med vatten en gång, och sen en gång till med vatten 3 timmar efter middagen typ. Vilket jag märkte att de inte var bra eftersom ja blev jätte yr, fick huvudvärk och blev jätte illamående. Min doktor hade självklart sagt de men jag hade inte lyssnat. Så hur ska jag nu göra ?
Jag kan ju inte äta någonting om ja ska flyga flygplan för då kommer ja må illa, men ja måste ta min tablett och då måste ja äta annars kommer ja må illa. ÅÅH har ångest och är så JÄVLA nervös ! Darrar i hela jävla fucking kroppen.
varför ska de vara så jävla svårt att vara rädd för nått !?
Så nu tycker jag att ALLA ni ska tycka synd om stackars mig...
Hade nog mått bättre om flyget såg ut såhär :(
(har fått röda kliande exem på hakan, kan de vara pågrund av att ja är nervös eller för att ja är överkänslig emot äpplen som jag nyss ätit?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0