14 Juli - veckans planer

Hej sötnosar !
Oj vilken dålig uppdatering men jag har verkligen inte mått bra idag.
har så jäävla ont i ryggen idag och har bara legat i min säng och svettats och svettats. Somnade efter förra inlägget och vaknade vid 2 tiden, satt vid datan sen kkom victor med Dania så åt vi donken mat. Sen fick ja mina magkramper, sen körde issa mig till stan så ja kunde köpa min medicine.
Har tydligen nån infektion i magen som heter protozoinfektion och den är rätt så allvarlig så måste äta 3 tabletter om dagen i 10 dagar.
I morron ska jag träffa VPS men först Sara. Sen blir det nattbad.
På torsdag ska jag träffa alla sötnosar för att röka vattenpipa och säga hejdå till allihoppa.
Det lär bli jätte mysigt men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0