15 Juli - dagen är inte slut

Hej sötnosar !
Kom precis hem men jag lär dra ut snart om en stund i think !
Har varit med Diana och Gabbi vi satt och rökte VP tog bilder och spelade in en rolig video när ja och Gabbi ska stå på händer, sen så hittar vi snygga killar så vi ställer oss och raggar ja visar självklart rumpan HAHA !
Sen gick vi till skärholmen träffade två snorungar som kastade vatten på oss så ja blev galen och gick fram och puttade bort honom, och morbrorn bara stod där som ett fån och tittade så gick fram och skrek "ha lite jäävla koll på dina äckliga ungar" haha ja hatar odrägliga barn.
Sen började en alkis ragga på oss, då gick vi därifrån och drog till Bredäng sen åkte vi till vårberg så satt de en snygg kille på tunnelbanan, gabbi går fram och de slutar med att han sitter bredvid mig och jag får hans nummer ! Haha han ber om mitt nummer men ja sa att ja skulle smsa honom inatt :P Han var 91a me like !
Så stod vi i vårbergs centrum en stund.
Sen åkte jag och Gabbi till skärholmen och ja gick hem.
Ska nog ut lite senare för att natt bada med VPS.
haha har försökt få 0an nummer hela jävla dagen helt jävla omöjligt !!
Men nu ska ja försöka ladda in en video för er för att visa hur jävla roligt ja har på mina dagar, går inte direkt att förklara hur jag är i verkligheten. Diana säger att ja ska visa mitt riktiga ja i bloggen, men de är inte så lätt ! Men hoppas denna video kan få er att känna att ja inte är så normal HAHA ! om de nu funkar som de ska.
puuuss & kraam
HAHAHA jusste fick Chicken nuggets kompisar också :D

Kommentarer
Postat av: Diana

Bästa kompisarna ever! :D

2010-07-15 @ 22:50:11
URL: http://dianajorringdiddi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0