15 Juli - snabbis inlägg

Hellu alla lovers !
hade tänkt lägga upp ett video inlägg men de gick inte att vara så seriös eftersom man hade en asgarvande Sara i bakrunden... haha.
vakande med världens mensvärk och nån idiot som riinger med dolt och sen lägger på. suck.
brukar inte svara när det ringer dolt men ja sov och orkade inte kolla numret sen när man väl svarar lägger idioten på, varför inte bara fortsätta driva det blir mycket roligare då.
Aja när ja kommer in på msn säger T att jag förstört hennes sommar för att hon färgat håret svart och att ja ska betala henne 2000 kr för att hon ska färga bort de, hö ?
Herregud vilken morgon asså !
Nej nu ska ja sätta igång och städa rummet sen duscha.
måste även packa ner det sista också.
I morron åker jag, planet går 14.00 och vi är framme vid huset 21.00.
buhu undrar vad jag ska äta för något om ja ens tänker äta något :(
får vell vräka i mig när vi landat HAHA !
nej nu har massa things to doo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0