15 Juli - stressigt

Jahapp, nu borde man egentligen ligga i sängen för att njuta av sista natten som man kan slappna av i, i sin egna säng alltså. Dagens planer är helt sjuka och ja vette fan hur ja ska hinna med allting !
Måste upp vid 12 fö att rensa igenom hela kroppen haha, ska duscha och raka mig överallt, skrubba hela kroppen, smörja in mig med en massa krämer, måla alla naglar osv...
Sen ska man välja kläder för kvällen, och för resan.
Sen ska ja ha ett viktigt samtal med Rebecca de lär ta en timma... vi har mycket mycket att prata om. eftersom den subban inte kan komma och säga hejdå till mig för att den lilla slynan sitter och fiser i öland. haha ja bara skojjar hjärtat och det vet du om.
Men sen vid 3-4 ska ja iväg och handla med mamma. måste hinna hem till halv 6 då ja ska göra mig i ordning. kommer möta upp alla vid 6-halv 7 tiden. så ska de bli mysigt, blir förhoppningsvis kvällsbad som Diana nu lovat mig.
Men nu ska ja vara social på msn en stund och sen ska ja gå till min underbara säng och njuta av natten.
den som bara ringer mig inatt den jävlar asså...
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0