2 Juli - 2 veckor kvar

Hellu sunshines !
Sitter hemma hos Tess nu som gamla goda tider.
Ska äta här, sen drar vi och badar med Sara, Tobbe, Loca, tess & Rebecca & Jacob kanske ska med.
Så de blir nice ;)
Terese är dum emot mig, hon tar fram en jävla massa godis och läsk, så vi har legat och tjockat oss, sen somnade jag till en stund men vaknade av att Terese svarat i min telefon, haha !
Jag och Tess har tagit de lungt, spelat nån grej på hennes baksida så ja passade på att sola lite.
Sen satt vi och kollade i ellos, vi tog de bara lungt.
Om exakt 2 veckor åker jag !
Japp men nu ska ja chatta runt lite, verkar inte som att Rebecca följer med.
men vi hörs skulle bara säga att ja lever !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0