26 Juli - i cypern

Hej sötnosar !!!
Livet här är som en fest och ja skojjar inte :)
Jag har tror det är 10 dagar kvar och jag är redan brun :D
Sitter inne på internet en liten stund egentligen bara föra att jag ska skriva ut min tatuering.
Men men har 17 minuter på mig och de går inte så bra.
Hoppas alla mina älsklingar har de bra där hemma, här är allting verkligen parfekt.
Vi har en pool vid vårt hus men vi hänger oftast på stranden eller vid andra hotell.
Jag kommer nog inte köpa hem nått till någon eftersom ja tänker sätta alla pengarna på tatueringen.
Haha i fredags var jag i Ayia Napa och de var gaaaalet !!!'
Lovar att de blir en massa roliga och soliga bilder sen när ja kommer tillbaka till sverige.
Men nu måste ja fortsätta kämpa med denna jävla utskrivning...
Saknar vissa personer något enormt och drömmer om vissa...
Grattis Sara och Rebecca på era födelsedagar !!
Sorry att jag inte kunde gratta er innan !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0