3 Juli - galen da

hejsan sötnosar, kom precis hem.
Usch så mycket saker som hänt idag, lämnade Loca hos Lucia sen har vi solat & badad i älvsjö. när vi ska gå därifrån får denice in en fet grillpinne rätt in i foten, den åkte in cirka 3-5 centimiter i foten och var 2-4 cm djupt in från trampdynan.. Vi fick åke in till akuten och de tog vell 2 timmar där inne sen efter hon fått sprutor och några recept utskrivna så fick vi åka hem. Så åkte vi och hämtade Loca hos Lucia. Nu sitter jag här och kollar på bilder efter min tatuering som jag kommer göra sista dagen i cypern ;) jag gör den där för där är de proffionella och de tatuerar under 18. Och jag har tänkt på de det här länge, jag vet precis vad jag ska göra och så. Den kommer nog bli i nacken i think. Vill inte höra era patetiska kommentarer om detta för jag har pratat med mamma om det hela dagen och hon har gått med på de ! Och JA jag vet vad jag gör, ;)
(jag har inte svarat i telefon idag för att jag inte velat prata med någon, sen har jag haft den i väskan hela dagen har inte haft nån lust att prata i telefon. Sen för att ja klagade på sara är för att de inte är första eller andra gången. Sen Terese har de ingenting med den senaste tiden att göra. dagen efter att vi träffade Tobbe har jag blivit ett andra handsval för dig. har sagt det till dig förut men du har inte brytt dig. Du får tycka att jag är värsta bitchen som är så avis om de är det du vill. men jag orkar inte bry mig längre. Jag ställer alltid upp för dig...)
här har ni bilder
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0