3 Juli - om min tatuering

Det är jätte många som är jätte nyfikna på vad jag ska tatura in och vart.
Jag funderar på att sätta tatueringen i nacken, eller handleden.
Jag vet inte exakt vad jag ska göra, det jag vet att de ska ha nånting med ett lejon att göra.
Varför jag har valt lejon är många anledningar faktiskt.
Ett lejon för mig betyder mer än bara ett djur.
Ett lejon för mig är ett djur som kämpar, som aldrig ger upp, som kämpar för livet. Jag har kämpat med mitt liv i snart 15 år, de har inte varit de lättaste åren för mig kan jag säga. Alla har de svårt i tånåren men jag känner att jag vill ha ett minne av att jag inte gav upp, att jag fortfarande står på mina ben. Jag har alltid gillat lejon, för jag tycker det är mäktiga, de är tuffa men ändå söta på något sett. Sen är jag ju lejon i stjärntecken också, så de är alltid ett plus.
Finns så många fler orsaker till varför jag just vill ha ett lejon, men tänker tyvär inte sitta och berätta allt i bloggen eftersom det är väldigt privat och känsligt område. Ni får tycka att jag är en idiot som tatuerar mig såhär tidigt, men jag har planerar detta länge, och känner mig äntligen redo att göra det. Jag kommer göra det dagen innan jag åker hem från Cypern.
Jag är jätte glad och får tårar i ögonen nu av att bara veta att jag ska göra detta.
En tatuering ska betyda någonting och den här betyder allt för mig.
Men jag har bara en liten fråga som ni jätte gärna får hjälpa mig med.
Ska jag ha ett helt lejon, alltså hela kroppen eller bara ett huvud, eller bara stjärntecket ?
hittade två jätte fina, två helt olika bilder på bara stjärntecket. Döm själva och kom gärna med förslag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0