5 Juli - för öppet egentligen...

Jag förstår seriöst inte varför folk kommer fram till mig och tittar snett på mig.
Vad tror de, att jag ska sätta mig i ett hörn och börja gråta ?
Nej jag bryr mig seriöst inte, jag vet sanningen jag vet vad som egentligen hände den dagen i källaren, jag vet vad som hände dagen efter också. Jag vet sanningen och sen får folk tro precis vad de vill. Om de tror att jag ljuger så fine, de är inte mitt problem. men varför skulle jag ljuga om en sådan patetisk sak ? Jag söker inte uppmärksamhet utan mer icke uppmärksamhet eller vad man ska kalla det. Jag tycker de är fegt av er att säga att jag ljuger och säga att ni har bevis. Det var inte ni som satt i den situationen som jag gjorde, ni vet inte hur de är att bli hotad för livet, att bli hotad med kniv eller att bli slagen tills man går med på saker och ting. Ni vet ingenting ! Så snälla människor, sluta dömma så jävla fort ! Jag må har gått runt och betett mig som en bitch, men so what ? Alla måste få lära sig att växa upp på sina egna sätt. Alla har fjortisperioder, alla har emo perioder. Vissa stannar i dem andra inte. Människor testar sig fram tills man hittar en plats där man hör hemma. Jag skiter i om jag har en kompis som går runt med stringtrosorna ända upp till brösten, jag skiter i om min kompis har svart smink i hela ansiktet. Så länge personen mår bra av det och så länge personen är snäll emot mig så har jag ingenting emot det. Jag tycker det är modigt att våga vara någon annan än alla andra. Våga sticka ut, alla är fina på sina sätt !
Men tillbaka till det jag tänkte prata om.
Jag skiter fullstänigt i om killar visslar på mig för att jag går i korta shorts, skiter i om tjejerna skriker hora efter mig. Jag vet vem jag är, jag vet hur jag fungerar, jag vet varför jag klär mig som jag gör. Jag har en förklaring till det. Så nu tycker jag att om ni kallar mig hora för att ja precis vaknat och ska bara ut och kissa hunden så då slänger man på sig ett par shorts och en thist så är man en hora ? Vad tror ni att jag ska stå och fixa mig en timma bara för att ja ska ut med hunden. Nej jag tar de första bästa bryr mig inte ett skit om hur jag ser ut när jag går mina morgon eller kvälls prommenader. Om ni nu har så jävla mkt problem med min klädstil kom då fram till mig och fråga varför jag just har på mig det där. Jag svarar ärligt, men ingenting funkar om ni ska kolla snett och kalla en hora. Använd för fan inte ord som du inte vet vad de betyder. Ordet Hora är uttjatat. Folk kallar en hora bara för att man visar sina ben nu för tiden, ska man behöva gå med lång klänning och långärmat ? nej detta är ett fritt land och jag och många andra klär oss precis hur vi vill. Om du nu inte får klä dig hru du vill av dina föräldrar så kom inte och släng skit på oss för att vi är fria. Allting handlar egentligen av ren avendsjuka.
Så nästa gång nån kommer fram och försöker klanka ner dig, le bara och säg tack sen gå. Det funkar, eller så skiter du bara i dem ! Men nu ska jag faktiskt prata om en helt annan sak, jag hatar personen som verkligen säger att de vet allting, personer som säger att de har bevis. Visst de kanske finns nått på de där videoklippet, men ni filmade inte allt ifrån början. Jag har varit i rädd i över 1 år nu, men jag är trött på att visa mig svag, jag vet fortfarande vad som hände sen om folk inte tror på mig så finns det inte så mycket mer att göra.
Irreterar mig också på personer som säger "jag vet hur du känner, jag vet hur de är," NI VET INTE ETT FUCKING PISS egentligen ! Ni tänker er itne ens min situation att gå runt med en räddlsa inom sig dag in och dag ut. Att alltid tro att de finns nån bakom hörnet, att inte kunna duscha för att du är rädd att de ska hoppa fram när du vänder dig, att inte kunna sova för att du är rädd att de ska stå där när du vaknar. Jag har levt 14 år men lögn, jag har levt 14 år men svikelse. det är så mycket ni egenltigen itne vet om mig. Jag har egentligen inte 4 systrar utan 5... Jag har 2 fastrar och ja vet inte om jag har några kusiner. Jag vet inte ett piss egentligen, vet inte ens vad min egna farfar heter, har träffat min farfar 2 gånger i hela mitt liv. Men vet ni vad.
Från och med idag. ska jag ta reda på fakta. Jag vill veta hur min släkt och hur min familj egentligen ser ut, jag vill ha kontakt med min syster.
Nu har detta blivit ett för öppet inlägg. men jag behövde skriva av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0