6 Juli - till ALLA läsare

Jag ber er om en jävla sak, att kommentera vad ni tycker om tatueringarna och varför ni tycker så.
Men ni kan inte ens resa på era feta fingrar och skriva en kommentar.
är så jävla trött på människor, ni är så jävla lata !
Byter lösenord i morron, och INGEN kommer få detta lösenord för ingen jävel är värd att läsa min blogg.
Förns ni börjar respektera mig.
Jag sitter och lägger tid på bloggen, för att hålla er sociala, fottar en massa för att göra bloggen rolig.
Men vet ni vad, den dagen jag ber er om en sak och ni gör de DEN dagen ska jag förfan göra nått för er.
Vad hände med att ge och ta ?
ååh är så irreterad nu !
Fuck off jälva lusers !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0