7 Juli - godnatt.

Vaknade vid 10 av att Issa kom in med frukost på sängen till mig.
Åt, sen gick jag ut med hunden.
Har bara legat och degat i sängen framför en film.
Ska skura och damsuga nu.
Sen tänker jag lägga mig och sova igen.
Vill bara bort jag orkar inte mer, jag vill inte mer !
Vad är de för fel på min ålder, varför bryter alla upp kontaken med mig ?
Jag har bråkat med Sara, jag har bråkat med Sebastian dafteke, Jag har bråkat med Marcus Thorsell.
Sara tar allt jag har, hon tar alla killar jag pratar med.
Basse hatar mig för att jag är jobbig.
Marcus vill inte prata med mig för att jag är för liten.
Victor vill inte träffa mej, han har "inte tid".
Terese och jag är osams.
Jag vill inte mer, snälla nån jag orkar inte...
Tror ingen fattar hur jävla dåligt jag mår.
Vore de inte för Loca så skulle jag gett upp.
Hon må vara en hund, men hon gör allt för att jag inte ska vara ledsen.
Har bara legat och pussat på henne hela natten och hela dagen.
Men nu ska hon få gå ut på en kiss prommenad.
Sen ska vi lägga oss och sova igen.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0