8 Juli - bara förvirrande

Hej igen sunshines !
jag öppnade bloggen, men tog dock bort typ 4 inlägg, vet inte om ja kommer forsätta att ha den öppen men men ja får se hur de blir och vad ja känner för att göra. Jag och tess har kollat skor på Nelly, och fixat och trixat haha. Nu ska vi nog lägga oss för båda är skit trötta och vi behöver våra skönhets sömnar.
Bobo ligger i min säng, så ja lär vell få sällskap i natt, dock är denna säng superstor så de får plats en kille också ;) HAHA nej nu ska jag och mina tråkiga skämt gå och borsta tändeerna för att sen sova, nä vi ska kolla på nån film först. Men som vanligt så lär ja somna efter 5 minuter :)
Men nu ska ja gå och borsta mina toffsningar och planera hur helgen kommer se ut och så, oj oj oj, ni ska bara se min packning :) Ja kommer nog mest ligga på tereses baksida och soooola ! tog med mig 2 olika bikinisar, och så tog jag med mig dator, sladden till kameran och en massa skit så bloggen kommer jag hålla uppdaterad.
nej nu tjuvtjikar tess vilket hon inte får göra och detta inlägg har blivit lite knasigt.
HAHA en rolig sak ja måste berätta bara, Anette ska låna min iPod och mina iPod stora rosa hörlurar på planet i morron, HAHA åh herregud vad kul de såg ut :) Njut av musiken nu bara Anette ;)
Nej nu låser terese in sig på toaletten, ska gå dit nu och borsta tänderna innan hon släcker, usch tänk om de finns några läskiga monster under min säng ? NÄÄ bobo skyddar mig tonight :D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0