8 Juli - hellu igen

Hellu !
Ligger i sängen och har precis kollat klart på "the reader" tror jag den hette. långtråkig film förutom secerna där de hade sex HAHA !! Nej nu skojjar jag bara, eller ?
Sitter i allafall och lyssnar på Rihanna och Eminems låt, den är faktikst bra !
Lucia kommer och hämtar Loca snart, så jag ska städa rummet och packa ihop Locas saker, sen ska jag även packa mina egna saker, ska ju vara hos Terese i helgen. Ska jag vara ärlig vet jag inte hur de kommer bli eftersom de är ganska stel stämning emellan oss. Aja jag måste erkänna att jag är ganska beroende av shopping..
Fick hem 2 nya klänningar, 1 väska och en vattenflaska idag, och ett hårband.
Sammalagt denna vecka har jag fått hem 9 nya klänningar, 1 ny kjol, 2 nya jeans,1 ny väska, 1 ny vattenflaska, 1 ny tshirt, och lite annat. Kommer inte ens ihåg allting. Well älskaar att shoppa finns inte så mycket att göra.
Jag vill ha min förbannad byxdress bara åååh !
Men nu måste ja börja göra mig i ordning, puss och kram.
Här är lite bilder jag & dania tog nyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0