9 Juli - hemlisar om Terese

Nu ska jag berätta lite hemligheter om Terese liksom bara för att hon är allmänt knäpp på alla möjliga sett, så ni kan börja garva lika mycket som jag gör när hon har sina cp ryck.
* När hon sover så snackar hon i sömnen, så vi snackar med varandra när vi sover.
* När hon sover slåss hon, man måste fan ha skydd för att sova med henne.
* Helt plötsligt när hon sover kan hon få för sig att bara få stirrblick och glo på mig.
* när hon sover så lyckas hon alltid skada sig på nått sätt, en gång fick hon en hjärnskakning.
Säger ju att människan är farlig haha ?
* när man sitter vid varsin dator kan man höra ett högt skratt (HAHA) sen blir hon helt knäpptyst och sen hör man (MEN ÅÅH), haha !
* När man ska skölja ur hennes hår, så ligger hon och kollar på mina bröst och asgarvar så att jag börjar asgarva och de slutar med att båda sitter på golvet och garvar så mycket att vi får ont i magen.
* Sen när man sitter vid varsin dator kan hon visa en bild på sin dator och säga (ofta hon har en egen tidning) haha så säger jag (men terese, hon hade ju bestält de) teres ( JAAHAA) haha !
* eller när man sitter helt inne i datan så skriker hon från ingenstans (HAHA JAG ÄR OCKSÅ DÄR) jag ser självklart ut som ett frågetecken då sägen hon (men asså, jag läser också den bloggen och ja kollar också på den bilden just nu.) haha jag säger ju att människan inte är frisk nånstans :P
*sen när hon är sur svullnar alltid hennes underläpp upp, så sött !
*haha sen när hon var arg på hunden idag så satt ja och asgarvade då kollade hon jätte argt på mig och skrek (SKRATTA INTE NÄR JAG ÄR ARG) självklart började jag skratta ännu mer då... HAHA
* när hon är nyfiken ser hon ut som en liten bebis, så man vill bara ta på hennes kinder och skrika BEEEEEBIIIS ! haha ääälskar när hon ser så där nyfiken ut.
Såhär typ, (hoppas ja fick ta bilden Terese) Aw visst vill man bara äta upp henne?

*När hon är riktigt förbannad får man inte komma i närheten för då blir man nerslagen, HAHA inte bokstavligt då, men nästan :P
* just nu har hon en svart fläck i pannan efter färgningen HAHAHA
* när hon fryser börjar hon må illa
* hon kan komma på helt sjuka ideer, som att klä ut sig till en clown ?
* när hon är koncentrerad så sitter hon alltid med ansiktet typ på datorn HAHA
* hon har två jätte söta smilegropar !!!
HAHA men nu kommer jag inte på något mer, såhär är min Fru, HAHAHA !!!
( HAHAHA nu när hon läser det här så sitter hon och asgarvar, i tell you ! Nu måste ja tydlien lägga till att hon är bäst på att sjunga också, men du är bara bra på att sjunga om de är mina bobies du sjunger till HAHA)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0