9 Juli - my day today

Hellu suckers !!
Haha har precis färgat Tereses hår, ooh hon är svarthårig nu :)
Men nu ska jag berätta om dagen tänkte jag eftersom ni är så sjukt nyfikna ellerhur :)?
Vaaknade vid 10 och åt frukost med Terese, sen låg vi och kollade på barnprogram på tv en stund tills Tobbe kom upp. Sen gjorde vi oss i ordning och tog tuben till Skärholmen, vi mötte upp V och åkte till Terese igen sen gick vi till Skärholmen. Vi satte oss och fikade, men ja tog bara en cola och en muffin. Sen kom V's kompis så då sa vi hejdå och så kom Diana och tog Bobo en timme, så jag tess & tobbe gick runt överallt och kollade kläder. Sen åkte jag och tobbe en sak som var skit läskig. HAHA ja satt bara och höll i mig.
Sen gick jag och tess och handlade.
När vi kom hem till Terese så lagade vi Tacos sen skulle tobbe jobba så ja och Tess shoppade till henne på Nelly sen så har vi färgat hennes hår :) Det blev verkligen skiiit snyggt !
Japp men nu ska vi bara ta det lungt och ja ska försöka komma in på Facebook och msn som jag itne kunde komma in på igår, SUCK.
PUSS
Innan

Under tiden

HHAHA hon är blöt för att hennes duschslang är trasig så de skvätter vatten överallt.
HAHA när vi tvättade hennes hår så började vi asgarva så mkt att båda satte sig ner och fick ont i magen HAHA, så jävla typiskt oss ! Ni får se efter sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0